Elektronická evidence tržeb je online kontrola tržeb, která se týká podnikatelů a živnostníků, kteří za zboží a služby přijímají platby v hotovosti nebo kartou.
Všechny platby se zaevidují do centrálního úložiště Finanční správy. Cílem zavedení elektronické evidence tržeb je podle Ministerstva financí zamezit daňovým únikům.
Na koho se elektronická evidence tržeb vztahuje?
Povinnost evidovat elektronicky všechny tržby se vztahuje na poplatníky daně z příjmů fyzických a právnických osob.
Jde především o podnikatele a živnostníky, kteří přijímají platby v hotovosti, platební nebo kreditní kartou, ale také prostřednictvím stravenek, šeků nebo směnky. Výjimkou nejsou ani živnostníci, kteří nemají kamennou provozovnu nebo podnikají jen určitou část roku.
Platby převodem z účtu na účet nebo formou inkasa evidenci nepodléhají.
Zákon o EET počítá i s výjimkami ( podle §17a zákona o daních z příjmů), zahrnující nahodilé příjmy nebo příjmy z drobné vedlejší podnikatelské činnosti veřejně prospěšných poplatníků.
Jak funguje elektronická evidence tržeb?
V reálném čase se odešlou údaje o každé přijaté platbě, a to do centrálního úložiště Finanční správy.
Během několika vteřin přijde z centrálního úložiště potvrzení, spolu s unikátním kódem. Kód bude vytištěný na účtence, kterou obdrží zákazník.
K EET je třeba elektronické zařízení – pokladna, počítač, notebook, tablet nebo chytrý telefon, tiskárna účtenek, pokladní software a samozřejmě připojení k internetu.
V případě výpadku internetu bude možné vydat účtenku bez unikátního kódu, údaje o transakci bude ale nutné odeslat po obnovení spojení, nejpozději do 48 hodin od uskutečnění transakce.
Online fakturace, kompletní fakturační online systém, faktury, zálohové faktury, proforma faktury, dobropisy (opravné daňové doklady) a automatické kontroly včetně kontroly plátce DPH.
GALAXIMA FAKTURY ONLINE, kdekoliv a kdykoliv, EET, elektronická evidence tržeb. Přidejte se k nám...
Máte zájem o internetové služby?
Poptejte nás, zpracujeme pro vás cenovou kalkulaci, případně se s vámi rádi setkáme pro další postup.
Pro úspěšnou viditelnost webové prezentace klienta vytváříme návrhy a případnou správu internetové reklamy. Jednou z významných strategií je používání tzv. PPC (Pay Per Click - platba za proklik), zaměřujeme se především na Google Ads, Seznam Sklik, Facebook Ads).
Další formou jsou podpůrné mikroweby, emailing a průběžné seo optimalizace. Vytváření zpětných odkazů na webové stránky je jednou z nejdůležitějších činností a často opomíjených po samotné realizaci stránek. Pro obsahované vyhledávání fulltextových vyhledávačů určuje do jisté míry i pořadí zobrazování výsledků a tedy i viditelnost webové stránky.
tvorba webových stránek, tvorba web stránek, tvorba webu, seo optimalizace, tvorba zpětných odkazů, SEO optimalizace stránek pro vyhledávače, tvorba e-shopu, porovnávače zboží pro eshopy,
SEM internetový marketing pro zvýšení návštěvnosti, tvorba mikrostránek, tvorba portálů, tvorba katalogu, tvorba www stránek, tvorba eshopů, eshop na míru, eshop k pronájmu, ssl certifikáty, emailing, seo optimalizace webu