Blog společnosti GALAXIMA s.r.o. - internetové služby

Pravidelně vás informujeme o novinkách, službách a dění v naší firmě. Nechte si zasílat novinky přímo do emailu.

Nástroje seo optimalizace blog, článek

Nástroje seo optimalizace


Sdílejte na Facebooku

Nástroje provozovatelů internetových stránek

Katalogy firem – využívají se pro získání zpětného odkazu na vlastní webové stránky a tím i zvyšování ranků a popularity prezentace.

Váha, kterou vyhledávače tomuto nástroji přidávají, v poslední době klesá.
Je to dáno především nárůstem nekvalitních katalogů, které jsou, v drtivé většině, propojeny mezi sebou jednou databází.

Katalogy PR článků – velmi oblíbený zdroj vyhledávacích robotů pro získávání informací.
Odkazy z těchto katalogů se získávají přímo z tematicky napsaného textu na konkrétní klíčové slovo.
Je zde rovněž možnost oslovit uživatele konkrétní nabídkou.

RSS katalogy – pro registraci a získání odkazů z těchto katalogů je nutné mít na stránce připravený RSS zdroj.
Výhodou těchto katalogů je jednak přímé zacílení na uživatele, kteří se o problematiku registrovaného webu zajímají, a za druhé jsou to odkazy na všechny stránky sdružené v RSS zdroji.

Jiné katalogy – může se jednat o odborně zaměřené katalogy, například katalogy e-shopů, oborové katalogy, slevové agregáty, porovnávače cen.

Blogy – stejně jako katalogy slouží pro získávání zpětných odkazů. V případě, že píšete vlastní blog, můžete odkazovat přímo z textu na konkrétní klíčové slovo.
Pokud blog neprovozujete, je možné reagovat na příspěvky blogů tematicky stejných jako je propagována prezentace.
Téměř všechny blogy umožňují umístění odkazu na webové stránky autora příspěvku.

Diskuze – obdobné využití jako u blogů s tím rozdílem, že odkazováním ve vlastních příspěvcích je možné uživatele diskuzního fóra odradit od další komunikace.
Tím se možnost cokoli sdělit a odkázat na své stránky podstatně zmenší.
Zase platí zásada – méně je někdy více.
Výhodou diskuzních fór je 100% relevantnost diskutujících.
Jsou to lidé z oboru.

Sociální sítě  
Pomocí sociálních sítí se odkazy na propagované stránky mohou šířit geometrickou řadou.
Vše, co je třeba v tomto případě udělat, je poskytnout uživatelům zajímavý obsah a o zbytek se postarají sami.

Inzertní portály – nástroj, který se nevyužívá téměř vůbec.
Jedná se o publikování inzerátů na inzertních serverech (portálech).
Výhodou tohoto nástroje, oproti registracím do katalogů, je možnost aktualizace inzerátů v pravidelných intervalech a tím získávání nových a nových zpětných odkazů.

Je výhodné vybírat jen ty inzertní servery, kde je možné vložit odkaz na webové stránky a které jsou zdarma.
Další výhodou je získání návštěvníků, kteří by se na stránky jinak nikdy nedostali.
Zadáním různých slovních spojení do vyhledávače si to ověříme - například "auto" (na prvních místech budou weby prodejců automobilů) versus "prodám auto" či "koupím auto" (na prvních místech budou zobrazeny inzertní portály).

Vlastní nástroje

Mikrostránky (microsites) – jsou to úzce specializované webové stránky, které se zpravidla zaměřuji na propagaci jednoho produktu nebo činnosti a mají za cíl získávat zpětné odkazy z tematicky zaměřených webů.
Výhodou je, že po prvotní investici do tvorby mikrostránky jsou všechny zpětné odkazy zdarma.

Affiliate systémy – česky řečeno provizní systémy, kde partneři (affiliate partners) získávají peněžní odměnu pouze za uskutečněný prodej.

Z hlediska SEO jsou to zpětné odkazy, které jsou po celou dobu zdarma a které jsou partneři sami ochotní propagovat.
Platí se pouze za výsledek.

Výměna odkazů z vlastní iniciativy – v praxi to znamená, že majitel webové prezentace sám vyhledává webové stránky, ze kterých chce mít zpětný odkaz.

Za zveřejnění odkazu vzniká zpravidla stejný závazek směrem k partnerovi.
Odkazy však lze i nakupovat.


Internetový marketing, tvorba eshopů, tvorba webových stránek, ppc marketing, remarketing eshopů, retargeting webových stránek,
copywriting, seo optimalizace, webhosting GX, PPC reklamní kampaně, emailing, marketing na sociálních sítích

Máte zájem o internetové služby?

Poptejte nás, zpracujeme pro vás cenovou kalkulaci, případně se s vámi rádi setkáme pro další postup.

Pro úspěšnou viditelnost webové prezentace klienta vytváříme návrhy a případnou správu internetové reklamy. Jednou z významných strategií je používání tzv. PPC (Pay Per Click - platba za proklik), zaměřujeme se především na Google Ads, Seznam Sklik, Facebook Ads).

Další formou jsou podpůrné mikroweby, emailing a průběžné seo optimalizace. Vytváření zpětných odkazů na webové stránky je jednou z nejdůležitějších činností a často opomíjených po samotné realizaci stránek. Pro obsahované vyhledávání fulltextových vyhledávačů určuje do jisté míry i pořadí zobrazování výsledků a tedy i viditelnost webové stránky.

Chci zasílat email novinky