REMARKETING - RETARGETING
PPC kampaně
Retargeting
Sociální sítě
Copywriting
Chcete oslovit návštěvníky, kteří už váš web navštívili? Využijte
Remarketing u Google Ads, popřípadě Retargeting u Skliku.
Rádi vám pomůžeme s nastavením remarketingových publik a také kampaní.
Remarketing je vysoce účinná reklamní technika na opakované oslovení uživatelů, kteří již byli na Vašem webu.
Vaši návštěvníci se rozhodují před koupí služby nebo produktu delší čas. Například 14 dnů. V první den navštíví webové stránky a za další týden navštíví x jiných webových stránek, srovnávají ceny, možnosti, čtou články, recenze. Po 14 dnech na nabídku od vás možná zapomenou. Vy se ale návštěvníkům můžete stále připomínat díky remarketingu.
Remarketing je nástroj, který podpoří návratnost investic ze všech marketingových kanálů (Google Ads, srovnávače zboží, bannerová reklama, PR články). Pokud investujete do Google Ads, remarketing vaši investici do PPC jen zhodnotí.
Remarketingová publika
Cílení je základním kamenem úspěšné reklamní kampaně. Publika jsou seznamy cílů, na které se má konkrétní reklama zaměřit a zobrazit se jim. Právě díky možnosti vytvářet různorodá publika lze
remarketing použít pro širokou škálu aktivit. Publika se generují na základě daných kritérií, od zájemců o konkrétní značku produktů až po nakupující, kteří opustili košík před dokončením objednávky. Důležitý je rovněž časový faktor - s publiky lze totiž pracovat i v závislosti na čase a zobrazovat tak různá sdělení v závislosti na čase.
Proč nezapomínat na remarketing?
Remarketing chrání vaše investice do akvizičních kampaní. Pokud například přilákáte návštěvníka, aby si u vás prohlédl produkt a poté se rozhodne jej nakoupit jinde, defakto vaše akviziční kampaň bude pracovat pro konkurenci. Pokud však budete na toho samého návštěvníka cílit i remarketingovou kampaní, šance dokončení objednávky právě u vás se razantně zvýší.
Dynamický remarketing
Pomocí dynamického remarketingu zobrazuje reklamní síť reklamní jednotku s konkrétním produktem na základě dat získaných při návštěvě internetového obchodu plně automatizovaně. Díky vysoké relevanci zobrazovaných reklam můžete dosáhnout perfektního cílení a tedy i nejlepší návratnosti investic. Dynamický remarketing spojený s produkty je nejlepší možností, jak udržet pozornost potenciálního zákazníka po celou dobu nákupního procesu i tehdy, když opustí váš web.