Blog společnosti GALAXIMA s.r.o. - internetové služby

Pravidelně vás informujeme o novinkách, službách a dění v naší firmě. Nechte si zasílat novinky přímo do emailu.

Vývojář a software blog, článek

Vývojář a software


Sdílejte na Facebooku

Vývojář

- anglicky developer je označení člověka nebo pracovní pozice, jehož (nebo jejíž) agenda se týká (umělého) vývoje, tedy lidského úsilí směřujícího k vytvoření konkrétního pracovního postupu popisujícího způsob vytvoření výrobku, dosažení dohody (kompromisu) mezi lidmi či reakce umělé inteligence na různé vnější stavy či jejich posloupnost.

Výrazu se užívá především jako odvolávky na pracovníka, jehož profesním zaměřením je vývoj softwaru, často také nesprávně jako synonyma pro termín programátor.

Vývoj jakožto následovník výzkumu a předchůdce sériové výroby neprobíhá pouze v oblasti programového vybavení.

V jiných oborech se v tomto významu užívají slova návrhář a metodik, popř. též inženýr nebo konstruktér.

 

Software

Oproti programátorům vývojáři softwaru zabírají větší část procesu vývoje.

Každý programátor je vlastně vývojářem, ne každý vývojář programového vybavení je programátorem.

Vývoj softwaru sestává z několika fází, mj. analýzy, návrhu, implementace a testování, z nichž programátoru přísluší účast na implementaci (naprogramování konkrétní funkčnosti), kdežto jako vývojáře lze označit člověka participujícího v kterékoli, nebo i všech těchto etapách; vývojář může být i vedoucím projektu.

 

S ohledem na výše uvedené jsou s úlohou vývojáře obecně spojeny větší nároky na samostatné uvažování a individuální zodpovědnost než s rolí programátora.


Internetový marketing, tvorba eshopů, tvorba webových stránek, ppc marketing, remarketing eshopů, retargeting webových stránek,
copywriting, seo optimalizace, webhosting GX, PPC reklamní kampaně, emailing, marketing na sociálních sítích

Máte zájem o internetové služby?

Poptejte nás, zpracujeme pro vás cenovou kalkulaci, případně se s vámi rádi setkáme pro další postup.

Pro úspěšnou viditelnost webové prezentace klienta vytváříme návrhy a případnou správu internetové reklamy. Jednou z významných strategií je používání tzv. PPC (Pay Per Click - platba za proklik), zaměřujeme se především na Google Ads, Seznam Sklik, Facebook Ads).

Další formou jsou podpůrné mikroweby, emailing a průběžné seo optimalizace. Vytváření zpětných odkazů na webové stránky je jednou z nejdůležitějších činností a často opomíjených po samotné realizaci stránek. Pro obsahované vyhledávání fulltextových vyhledávačů určuje do jisté míry i pořadí zobrazování výsledků a tedy i viditelnost webové stránky.

Chci zasílat email novinky