Pravidelně vás informujeme o novinkách, službách a dění v naší firmě. Nechte si zasílat novinky přímo do emailu.
PR články
PR - zkratka z angličtiny Public Relation - v překladu: vztahy s veřejností.
PR článek je nástroj efektivní marketingové komunikace.
Dříve byly za PR články považovány pouze klasické tiskové zprávy.
Za PR článek je v dnešní době považován i jakýkoliv komerční text (psaný na zakázku) sloužící k ovlivnění veřejnosti navenek.
Placené sdělení v novinách a na internetu
Slouží zejména k vylepšení pověsti firmy, propagaci výrobku, názoru či myšlenky.
Smyslem je ovlivnit čtenáře, změnit jeho myšlení, názor či chápání určitých skutečností.
PR články a vyhledávače
PR články mají kromě propagační funkce i důležitou úlohu při zvyšování pozice ve vyhledávačích.
Články obsahují zpětné odkazy, které by vyhledávače měly vyhodnotit jako znak důležitosti popisované firmy.
To zlepšuje pozici při zobrazení výsledku vyhledávání.
PR články jsou účinným nástrojem linkbuildingu, jenž má získat kvalitní zpětné odkazy v rámci optimalizace pro vyhledávače.
Cíl PR článku
Pro ukládání PR článků existují specializované PR weby, či PR servery .
Hlavním cílem PR článku je zasáhnout či oslovit uživatele z cílové skupiny.
Proto se PR články namísto na PR weby umísťují na tematické servery či do tematických tiskovin.
Cílem je však napsat takový text, u kterého čtenář nemá nejmenší podezření, že čte účelově napsaný text.
Do internetových PR článků se občas umísťují odkazy, které mají zvýšit konverzi čtenářů.
Efektivita PR článku
Efektivita PR článku se dá měřit několika způsoby – vždy ale záleží na předem zvoleném konkrétním cíli (zvýšit povědomí, zlepšit reputaci, podnítit zájem o určité služby nebo produkt).
Obecně platí, že efektivní PR článek je taková informace pro čtenáře, která ho upoutá mezi stovkami dalších textů, vzbudí v něm zájem a probudí touhu a vyprovokuje ho k nákupu nebo využití služeb.
Poptejte nás, zpracujeme pro vás cenovou kalkulaci, případně se s vámi rádi setkáme pro další postup.