Pravidelně vás informujeme o novinkách, službách a dění v naší firmě. Nechte si zasílat novinky přímo do emailu.
Nástroje provozovatelů vyhledávačů
Jedná se o nástroje pro správu internetových stránek a získávání statistických údajů přímo od zdroje.
Nejvýznamnější z nich jsou Webmaster tools a Google Analytics od společnosti Google.
Webmaster tools (nástroje pro majitele a správce stránek) umožňují komunikovat s vyhledávačem Google.
Zjišťovat chyby, na které při procházení stránek vyhledávač narazil.
Může se jednat o HTML chyby a návrhy na jejich odstranění, odkazy na stránky, které již neexistují, nalezení škodlivého Malware na stránkách uživatele nebo například statistiky jejich procházení vyhledávacím robotem.
Dále údaje z nástrojů pro webmastery nabízejí statistická data o počtu zobrazení webových stránek na konkrétní klíčová slova a o jejich umístění (pozici) ve výsledcích vyhledávání.
Jednou z nejužitečnějších informací v tomto nástroji je statistika proindexování všech podstránek webu, kterou je možné ovlivnit odesláním souboru SiteMap.
Odeslání a indexaci tohoto souboru můžete provést po každé změně na vašich stránkách.
Nemusíte tak čekat až si robot provedené změny všimne. Indexace odeslaného souboru začíná okamžitě.
Webmaster tools jsou technickým nástrojem, kdežto Google analytics dodává informace o uživatelích, které se dají využit pro marketingové účely.
Získáme tak přehled o nejčastěji navštěvovaných stránkách, odkud uživatelé přišli, jak se po stránkách pohybují, kam odcházejí.
Při správném nastavení můžeme sledovat konverzní poměr: Google spočítá, kolik návštěvníků z celkového počtu došlo k cíli, ke konverzi (konverze v tomto případě nemusí nutně znamenat nákup, ale dosažení cíle určeného správcem a vykonání reakce: nákup, odeslání dotazu, vyplnění dotazníku, hlasování v anketě atd.)
Pro získání komplexních informací se tyto oba nástroje dají navzájem propojit.
Poptejte nás, zpracujeme pro vás cenovou kalkulaci, případně se s vámi rádi setkáme pro další postup.