Blog společnosti GALAXIMA s.r.o. - internetové služby

Pravidelně vás informujeme o novinkách, službách a dění v naší firmě. Nechte si zasílat novinky přímo do emailu.

Microsite miniweb blog, článek

Microsite miniweb


Sdílejte na Facebooku

Microsite

Microsite,minisite rovněž nazývaná miniweb či weblet, je webdesignerským názvem pro speciální malý web, fungující jako doplněk hlavní webové prezentace.
Rovněž ji lze označit za prostředek marketingu.

Hlavní stránka microsite má zpravidla také svou vlastní URL adresu nebo doménu.

Většinou jsou používány k prezentování specifického okruhu informací,
ať již článků (nekomerčně) či společností nebo produktů (komerčně).

Na miniweb může odkazovat hlavní prezentace anebo může být microsite od hlavní prezentace úplně oddělena  (např. odlišným grafickým provedením, ovládáním, záměrem, cílovou skupinou atp.).
 
Hlavní rozdíl microsite oproti hlavní prezentaci je její účel a soudržnost skupiny informací oproti širokému rozsahu hlavní prezentace (např. firemního webu).

Typy a využití microsites

Microsites zveřejňující textový obsah mohou sloužit např. jako stránky či skupiny stránek obsahující informace o dovolených, událostech, svátcích nebo podobných záležitostech.
Jejich účelem je uvést více detailních informací, než by mohlo být uvedeno na hlavní webové prezentaci.
Namísto strukturování všech dat do jedné prezentace, jsou mnohdy vytvářeny dočasné, oddělené microsites – menší weby, informující o dílčích aktivitách, událostech, aspektech jistých tematických celků atp.

Microsites jsou rovněž často používány také ke zveřejňování „efektivních“ článků.
Komerční účel této stránky pak  může jejím návštěvníkům poskytovat také jistou přidanou hodnotu; to právě jak kvůli prodeji, tak také pro svůj bohatý obsah vedoucí k větší úspěšnosti ve fulltextových vyhledávačích.

Microsites mohou být použity také k čistě komerčním účelům.
A to k detailnímu popisu produktu, služby či celé společnosti, zvýraznění televizní či rádiové reklamní kampaně, k propagaci interaktivní soutěže (tzv. Advergaming); výjimkou není ani bohatý textový doprovod či podpora produktu nebo např. popis nové technologie.

Microsite může např. zvýraznit nový produkt od stávající nabídky, naplno demonstrovat jeho přednosti a zaměřit se na jeho komplexní propagaci, jelikož v konkurenci ostatních produktů by mohl být v rámci prezentace méně vidět.

Microsites mohou záměrně obsahovat množství klikatelných klíčových slov a kontextové reklamy (Pay per click či PPC) a být tak vytvářeny právě za účelem vydělat peníze na reklamě.

Microsites jsou s podobným účelem vytvářeny také k udržování tematického okruhu bohatého na klíčová slova se záměrem získat vysoké hodnocení internetových vyhledávačů díky správně zvolenému uživateli vyhledávanému obsahu.


Internetový marketing, tvorba eshopů, tvorba webových stránek, ppc marketing, remarketing eshopů, retargeting webových stránek,
copywriting, seo optimalizace, webhosting GX, PPC reklamní kampaně, emailing, marketing na sociálních sítích

Máte zájem o internetové služby?

Poptejte nás, zpracujeme pro vás cenovou kalkulaci, případně se s vámi rádi setkáme pro další postup.

Pro úspěšnou viditelnost webové prezentace klienta vytváříme návrhy a případnou správu internetové reklamy. Jednou z významných strategií je používání tzv. PPC (Pay Per Click - platba za proklik), zaměřujeme se především na Google Ads, Seznam Sklik, Facebook Ads).

Další formou jsou podpůrné mikroweby, emailing a průběžné seo optimalizace. Vytváření zpětných odkazů na webové stránky je jednou z nejdůležitějších činností a často opomíjených po samotné realizaci stránek. Pro obsahované vyhledávání fulltextových vyhledávačů určuje do jisté míry i pořadí zobrazování výsledků a tedy i viditelnost webové stránky.

Chci zasílat email novinky