Pravidelně vás informujeme o novinkách, službách a dění v naší firmě. Nechte si zasílat novinky přímo do emailu.
Reklama
Slovo reklama vzniklo z latinského „clamare“ (křičet, volat).
Reklama je placená nebo neplacená propagace výrobku, služby, společnosti, obchodní značky nebo myšlenky, mající obvykle za cíl zvýšení prodeje.
Podle použitého média se rozlišuje reklama televizní, novinová, internetová, rozhlasová, plakátová nebo jiná.
Definice reklamy, schválená Parlamentem České republiky v roce 1995, říká, že „reklamou se rozumí přesvědčovací proces, kterým jsou hledáni uživatelé zboží, služeb nebo myšlenek prostřednictvím komunikačních médií“.
Reklamu využívají především obchodní společnosti, ale i neziskové organizace a profesní či sociální organizace.
Občas se setkáváme s pouhými odkazy nebo jménem, logo výrobce či výrobku, kde chybí přesvědčování, na vhodných i méně vhodných místech.
To není reklama, protože tyto neodborné pokusy začínajících podnikatelů nepřivádějí zákazníky a nesplňují tak definici reklamy.
Poptejte nás, zpracujeme pro vás cenovou kalkulaci, případně se s vámi rádi setkáme pro další postup.